Na Facebooku znajduje się bardzo dużo profili prywatnych oraz kont firmowych. Profil prywatny tym różni się od firmowego, że publikowane na nim zdjęcia i treści mogą być widoczne tylko dla znajomych prowadzącej go osoby. Konto firmowe natomiast to strona publiczna, przeznaczona do promocji firm i organizacji.
Strona firmy - inaczej fanpage - to miejsce skupiające społeczność jej fanów. Można na nim promować markę, oferowane produkty, jak również wydarzenia związane z firmą, np. gale, otrzymanie nagród i certyfikatów, czy też szkolenia, w których uczestniczą jej pracownicy.
Aby założyć fanpage firmy, warto przygotować wcześniej takie dane, jak: krótki opis działalności, nazwa użytkownika, adres strony internetowej, dane teleadresowe, logotyp oraz zdjęcie "w tle". Więcej o tym, jak założyć konto firmowe na FB, a także jak je należycie prowadzić, można przeczytać na stronie e-kjstudio.pl.
Firmy według kategorii
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Katalog produktów i usług dla każdego
Atrakcje turystyczne i noclegi
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Baza kursów i szkoleń
Transport dla Ciebie i firmy
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Hodowla i rolnictwo
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Baza organizacji i stowarzyszeń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług